top of page

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG UDOSTĘPNIENIA PRZESTRZENI PRZY UL. ZGODA,11 PRZEZ ADVAMIND SP. Z O.O.

​§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady korzystania z przestrzeni użytkowej zlokalizowanej przy ul. Zgoda 11, piętro 4, 00-018 Warszawa (dalej: „Przestrzeń”), która jest czasowo udostępniana przez:

    • ADVAMIND sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Michała Kleofasa Ogińskiego 11/9, 03-318 Warszawa, NIP: 5242981004, KRS: 0001053115, REGON: 52613436000000 (dalej: „Usługodawca”).

  2. Przestrzeń nie jest przedmiotem najmu ani dzierżawy. Usługodawca świadczy usługę czasowego, odpłatnego udostępnienia dostępu do infrastruktury lokalu, w celu realizacji określonych działań (np. spotkań, sesji zdjęciowych, warsztatów, nagrań, działań kreatywnych itp.).

  3. Korzystając z Przestrzeni, Użytkownik akceptuje niniejszy Regulamin.

  4. Data publikacji: 23.07.2025.

§2. REZERWACJA I PŁATNOŚCI

  1. Usługodawca umożliwia rezerwację Przestrzeni na określony czas w trybie godzinowym lub dziennym, zgodnie z aktualnym cennikiem.

  2. Rezerwacji można dokonać drogą mailową, telefoniczną lub poprzez dedykowany formularz online.

  3. Płatność za usługę udostępnienia Przestrzeni następuje z góry, przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy lub w innej formie ustalonej indywidualnie.

  4. Brak płatności może skutkować anulowaniem rezerwacji.

  5. Wszystkie ceny podane w Cenniku są cenami netto, wystawiamy faktury 23% VAT.

  6. Wszystkie rezerwacje podlegają płatności z “góry”, płatne w ciągu 24h od wystawienia faktury pro forma lub rachunku. Po przesłaniu mailowego potwierdzenia opłacenia rezerwacji Usługodawca zatwierdzi ostatecznie przyjętą rezerwację.

  7. Bezpłatne odwołanie rezerwacji jest możliwe do 48h (2 dni) przed rozpoczęciem rezerwacji.

  8. Odwołanie rezerwacji Przestrzeni oraz sprzętu poniżej 48h przed datą usługi – płatne przez Użytkownika 100% wg

  9. Cennika lub zgodnie z osobnymi uzgodnieniami. 

  10. O anulowaniu rezerwacji lub zmianie terminu należy poinformować Usługodawca mailowo najpóźniej 72h przed planowanym dniem rezerwacji. Zmiany terminu można dokonać bezpłatnie tylko jeden raz, a koszty kolejnych zmian terminu ustalane będą indywidualnie.

  11. Odstąpienie od umowy rezerwacji przez Użytkownika może nastąpić w każdej chwili czasu rezerwacji powierzchni, co skutkować będzie wcześniejszym zakończeniem korzystania z użyczonej powierzchni. Odstąpienie od umowy rezerwacji nie zwalnia Użytkownika z opłaty wynoszącej 100% wartości rezerwacji wynoszącej kwoty wg Cennika lub zgodnie z indywidualnymi uzgodnieniami.

  12. Odstąpienie od umowy rezerwacji przez Usługodawcę może odstąpić w każdej chwili trwania rezerwacji w przypadku
    a) niszczenia przez Użytkownika zarezerwowanej powierzchni lub rekwizytów na niej się znajdujących;
    b) nie zachowania ciszy nocnej w przypadku sesji wieczornych;
    c) nie zastosowania się do poleceń zarządcy budynku jeżeli takie się pojawią w czasie trwania rezerwacji;
    d) zachowywania się przez Użytkownika w sposób niezgodny z Polskim Prawem.

  13. W przypadku przekroczenia przez Użytkownika określonego powyżej czasu rezerwacji, Usługodawcy nalicza dodatkowy koszt według stawki godzinowej określonej w Cenniku. 

  14. W godzinach od 22 wieczorem do 8 rano cena za godzinę wzrasta o 50%, jednocześnie nie obowiązuje zmniejszona stawka godzinowa.

  15. Koszt rezerwacji na cele ekip filmowych, video oraz livestream ustalany jest indywidualnie.

  16. Opłaty dodatkowe ponoszone przez Użytkownika w przypadku rozszerzenia oferty podstawowej rezerwacji:
    a) od 400zł – asystent fotografa (do 10h asysty)
    b) od 400zł – asystent oświetlenia (do 10h asysty)
    c) 60zł – opłata za 1 metr zużytego tła kartonowego
    d) 150zł – cena za sprzątanie w przypadku wykorzystania na sesji sztucznego śniegu, confetti, piór itd.
    e) 150zł – cena za sprzątanie w przypadku nie uprzątnięcia przez Użytkownika Przestrzeni do stanu sprzed czasu rezerwacji

§3. ZASADY KORZYSTANIA Z PRZESTRZENI

  1. Użytkownik ma prawo do czasowego korzystania z Przestrzeni wyłącznie w zakresie przewidzianym umówionym zakresem usług.

  2. Zabrania się:

    • podnajmowania lub dalszego udostępniania Przestrzeni osobom trzecim,

    • prowadzenia działalności niezgodnej z prawem lub naruszającej porządek publiczny,

    • ingerencji w instalacje lub wyposażenie lokalu bez zgody Usługodawcy.

  3. Użytkownik zobowiązany jest do pozostawienia Przestrzeni w stanie niepogorszonym oraz do pokrycia ewentualnych szkód wynikłych z jego działań lub działań osób przez niego zaproszonych.

  4. Pomieszczenie i wyposażenie należy zwrócić w takim stanie jak przed rozpoczęciem użytkowania. Oznacza to, że należy: wyłączyć sprzęt i umieścić na właściwym miejscu, przenieść przesunięte meble oraz starannie złożyć sprzęt i elementy dekoracyjne. Nie uprzątnięcie Przestrzeni daje prawo Usługodawcy do naliczenia dodatkowej opłaty tytułem sprzątania wynoszącej 150 zł netto + VAT.

  5. Użytkownik zobowiązuje się do pokrycia kosztów ewentualnych szkód spowodowanych przez Użytkownika lub osoby trzecie przebywające w Przestrzeni podczas rezerwacji (modelki, wizażyści, asystenci, fotograf, itp.) oraz zwierzęta według poniższego Cennika rezerwacji, jednocześnie nie wykluczając dochodzenia innych roszczeń z tego tytułu.
    a) pranie tapicerki, pokrowców i dywanu – 500 zł netto sztuka
    b) czyszczenie podłogi po śladach obuwia lub płynów – 500 zł netto całość
    c) naprawa podłogi (beton architektoniczny) w przypadku jej mechanicznego uszkodzenia – od 800 do 4000 zł netto w zależności od stopnia uszkodzenia i powierzchni
    d) pomalowanie ściany po jej trwałym zabrudzeniu – 800 zł netto / ściana około 16m2
    e) czyszczenie tapicerki, pokrowców, dywanu z sierści - 150 zł netto

  6. W przypadku wykrycia uszkodzeń sprzętu lub mebli znajdujących się w Przestrzeni po zakończeniu usługi, a nie zapisanych w protokole zdawczo-odbiorczym przed rozpoczęciem rezerwacji, Użytkownik zobowiązuje się pokryć koszty naprawy lub kupna nowego asortymentu w jego obecnej cenie powiększonej o 20% z uwagi na koszta poboczne (transport, czas pracy).
    Użytkownik zobowiązany jest opuścić uporządkowaną powierzchnię rezerwacji najpóźniej o godzinie zakończenia czasu rezerwacji. W razie spóźnienia lub wcześniejszego zwolnienia Przestrzeni przez Użytkownika, cena nie ulega zmianie.

  7. W Przestrzeni obowiązuje bezwzględny zakaz palenia zarówno wyrobów tytoniowych, jak i papierosów elektronicznych. Dotyczy również świec, kadzideł oraz innych źródeł otwartego ognia (zapałki, zapalniczki, pochodnie, zimne ognie, fajerwerki, race itp.)

  8. Wykorzystanie Przestrzeni do celów niezgodnych z prawem jest zabronione.

  9. Wszystkie osoby przebywające w Przestrzeni w ramach rezerwacji powinny być pełnoletnie lub posiadać stosowną zgodę opiekuna prawnego.

  10. Usługodawca zastrzega sobie możliwość przerwania rezerwacji Przestrzeni w przypadku, gdy prowadzone z jego wykorzystaniem działania związane byłyby z treściami uznanymi za zakazane w obliczu polskiego prawa.

  11. Za rzeczy pozostawione w Przestrzeni przez Użytkownika lub osoby trzecie, Usługodawca nie odpowiada.

  12. Istnieje możliwość pozostawienia lub przechowywania rzeczy w Przestrzeni po wcześniejszym ustaleniu mailowym. Koszt od 100zł/24h netto

  13. Usługodawca nie odpowiada za jakość usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne, jak również za utrudnienia związane z pracami firm przyległych.

§4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za mienie wniesione przez Użytkownika lub osoby trzecie do Przestrzeni.

  2. Użytkownik korzysta z Przestrzeni na własną odpowiedzialność.

  3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Usługodawca ma prawo do natychmiastowego przerwania świadczenia usługi.

§5. ODWOŁANIA I ZMIANY REZERWACJI

  1. Użytkownik może odwołać lub zmienić termin korzystania z Przestrzeni najpóźniej na 48 godzin przed planowanym rozpoczęciem usługi, chyba że ustalono inaczej.

  2. W przypadku odwołania rezerwacji po tym terminie, płatność nie podlega zwrotowi.

§6. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca.

  2. Dane są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.

§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji i dostępny jest na stronie internetowej lub na żądanie w formie elektronicznej.

  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

  3. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.

bottom of page