top of page

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG UDOSTĘPNIENIA PRZESTRZENI PRZY UL. ZGODA,11 PRZEZ ADVAMIND SP. Z O.O.

​§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady korzystania z przestrzeni użytkowej zlokalizowanej przy ul. Zgoda 11, piętro 4, 00-018 Warszawa (dalej: „Przestrzeń”), która jest czasowo udostępniana przez:

    • ADVAMIND sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Michała Kleofasa Ogińskiego 11/9, 03-318 Warszawa, NIP: 5242981004, KRS: 0001053115, REGON: 52613436000000 (dalej: „Usługodawca”).

  2. Przestrzeń nie jest przedmiotem najmu ani dzierżawy. Usługodawca świadczy usługę czasowego, odpłatnego udostępnienia dostępu do infrastruktury lokalu, w celu realizacji określonych działań (np. spotkań, sesji zdjęciowych, warsztatów, nagrań, działań kreatywnych itp.).

  3. Korzystając z Przestrzeni, Użytkownik akceptuje niniejszy Regulamin.

  4. Data publikacji: 23.07.2025.

§2. REZERWACJA I PŁATNOŚCI

  1. Usługodawca umożliwia rezerwację Przestrzeni na określony czas w trybie godzinowym lub dziennym, zgodnie z aktualnym cennikiem.

  2. Rezerwacji można dokonać drogą mailową, telefoniczną lub poprzez dedykowany formularz online.

  3. Wszystkie ceny podane w Cenniku są cenami netto, wystawiamy faktury 23% VAT.

  4. Odstąpienie od umowy rezerwacji przez Użytkownika może nastąpić w każdej chwili czasu rezerwacji powierzchni, co skutkować będzie wcześniejszym zakończeniem korzystania z użyczonej powierzchni. Odstąpienie od umowy rezerwacji nie zwalnia Użytkownika z opłaty wynoszącej 100% wartości rezerwacji wynoszącej kwoty wg Cennika lub zgodnie z indywidualnymi uzgodnieniami.

  5. Odstąpienie od umowy rezerwacji przez Usługodawcę może odstąpić w każdej chwili trwania rezerwacji w przypadku
    a) niszczenia przez Użytkownika zarezerwowanej powierzchni lub rekwizytów na niej się znajdujących;
    b) nie zachowania ciszy nocnej w przypadku sesji wieczornych;
    c) nie zastosowania się do poleceń zarządcy budynku jeżeli takie się pojawią w czasie trwania rezerwacji;
    d) zachowywania się przez Użytkownika w sposób niezgodny z Polskim Prawem.

  6. W przypadku przekroczenia przez Użytkownika określonego powyżej czasu rezerwacji, Usługodawcy nalicza dodatkowy koszt według stawki godzinowej określonej w Cenniku. 

  7. W godzinach od 22 wieczorem do 8 rano cena za godzinę wzrasta o 50%, jednocześnie nie obowiązuje zmniejszona stawka godzinowa.

  8. Koszt rezerwacji na cele ekip filmowych, video oraz livestream ustalany jest indywidualnie.

  9. Opłaty dodatkowe ponoszone przez Użytkownika w przypadku rozszerzenia oferty podstawowej rezerwacji:
    a) od 400zł – asystent fotografa (do 10h asysty)
    b) od 400zł – asystent oświetlenia (do 10h asysty)
    c) 60zł – opłata za 1 metr zużytego tła kartonowego
    d) 150zł – cena za sprzątanie w przypadku wykorzystania na sesji sztucznego śniegu, confetti, piór itd.
    e) 150zł – cena za sprzątanie w przypadku nie uprzątnięcia przez Użytkownika Przestrzeni do stanu sprzed czasu rezerwacji

§3. ZASADY KORZYSTANIA Z PRZESTRZENI

  1. Użytkownik ma prawo do czasowego korzystania z Przestrzeni wyłącznie w zakresie przewidzianym umówionym zakresem usług.

  2. Zabrania się:

    • podnajmowania lub dalszego udostępniania Przestrzeni osobom trzecim,

    • prowadzenia działalności niezgodnej z prawem lub naruszającej porządek publiczny,

    • ingerencji w instalacje lub wyposażenie lokalu bez zgody Usługodawcy.

  3. Użytkownik zobowiązany jest do pozostawienia Przestrzeni w stanie niepogorszonym oraz do pokrycia ewentualnych szkód wynikłych z jego działań lub działań osób przez niego zaproszonych.

  4. Pomieszczenie i wyposażenie należy zwrócić w takim stanie jak przed rozpoczęciem użytkowania. Oznacza to, że należy: wyłączyć sprzęt i umieścić na właściwym miejscu, przenieść przesunięte meble oraz starannie złożyć sprzęt i elementy dekoracyjne. Nie uprzątnięcie Przestrzeni daje prawo Usługodawcy do naliczenia dodatkowej opłaty tytułem sprzątania wynoszącej 150 zł netto + VAT.

  5. Użytkownik zobowiązuje się do pokrycia kosztów ewentualnych szkód spowodowanych przez Użytkownika lub osoby trzecie przebywające w Przestrzeni podczas rezerwacji (modelki, wizażyści, asystenci, fotograf, itp.) oraz zwierzęta według poniższego Cennika rezerwacji, jednocześnie nie wykluczając dochodzenia innych roszczeń z tego tytułu.
    a) pranie tapicerki, pokrowców i dywanu – 500 zł netto sztuka
    b) czyszczenie podłogi po śladach obuwia lub płynów – 500 zł netto całość
    c) naprawa podłogi (beton architektoniczny) w przypadku jej mechanicznego uszkodzenia – od 800 do 4000 zł netto w zależności od stopnia uszkodzenia i powierzchni
    d) pomalowanie ściany po jej trwałym zabrudzeniu – 800 zł netto / ściana około 16m2
    e) czyszczenie tapicerki, pokrowców, dywanu z sierści - 150 zł netto

  6. W przypadku wykrycia uszkodzeń sprzętu lub mebli znajdujących się w Przestrzeni po zakończeniu usługi, a nie zapisanych w protokole zdawczo-odbiorczym przed rozpoczęciem rezerwacji, Użytkownik zobowiązuje się pokryć koszty naprawy lub kupna nowego asortymentu w jego obecnej cenie powiększonej o 20% z uwagi na koszta poboczne (transport, czas pracy).
    Użytkownik zobowiązany jest opuścić uporządkowaną powierzchnię rezerwacji najpóźniej o godzinie zakończenia czasu rezerwacji. W razie spóźnienia lub wcześniejszego zwolnienia Przestrzeni przez Użytkownika, cena nie ulega zmianie.

  7. W Przestrzeni obowiązuje bezwzględny zakaz palenia zarówno wyrobów tytoniowych, jak i papierosów elektronicznych. Dotyczy również świec, kadzideł oraz innych źródeł otwartego ognia (zapałki, zapalniczki, pochodnie, zimne ognie, fajerwerki, race itp.)

  8. Wykorzystanie Przestrzeni do celów niezgodnych z prawem jest zabronione.

  9. Wszystkie osoby przebywające w Przestrzeni w ramach rezerwacji powinny być pełnoletnie lub posiadać stosowną zgodę opiekuna prawnego.

  10. Usługodawca zastrzega sobie możliwość przerwania rezerwacji Przestrzeni w przypadku, gdy prowadzone z jego wykorzystaniem działania związane byłyby z treściami uznanymi za zakazane w obliczu polskiego prawa.

  11. Za rzeczy pozostawione w Przestrzeni przez Użytkownika lub osoby trzecie, Usługodawca nie odpowiada.

  12. Istnieje możliwość pozostawienia lub przechowywania rzeczy w Przestrzeni po wcześniejszym ustaleniu mailowym. Koszt od 100zł/24h netto

  13. Usługodawca nie odpowiada za jakość usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne, jak również za utrudnienia związane z pracami firm przyległych.

§4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za mienie wniesione przez Użytkownika lub osoby trzecie do Przestrzeni.

  2. Użytkownik korzysta z Przestrzeni na własną odpowiedzialność.

  3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Usługodawca ma prawo do natychmiastowego przerwania świadczenia usługi.

§5. ODWOŁANIA I ZMIANY REZERWACJI

  1. Użytkownik może odwołać lub zmienić termin korzystania z Przestrzeni najpóźniej na 48 godzin przed planowanym rozpoczęciem usługi, chyba że ustalono inaczej.

  2. W przypadku odwołania rezerwacji po tym terminie, płatność nie podlega zwrotowi.

§6. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca.

  2. Dane są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.

§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji i dostępny jest na stronie internetowej lub na żądanie w formie elektronicznej.

  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

  3. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.

bottom of page